Waar je maag van omdraait - Reisverslag uit KwaZulu, Zuid-Afrika van Ricardo Frozen - WaarBenJij.nu Waar je maag van omdraait - Reisverslag uit KwaZulu, Zuid-Afrika van Ricardo Frozen - WaarBenJij.nu

Waar je maag van omdraait

Door: RicardoFrozen

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

09 Maart 2012 | Zuid-Afrika, KwaZulu

De dropveters die ik vanuit Nederland had meegenomen vonden ze maar al te lekker hier. En natuurlijk moest ik omgekeerd ook een lokale delicatesse proeven. Je ziet wat er in het schaaltje ligt. Even tot 10 tellen en vooral niet nadenken wat het allemaal kan zijn. Ik neem een hap en proef. Op zich niet eens zo slecht. Maar, toen ik hoorde dat het een stuk maagwand was van een koe, kreeg mijn maag spontaan anti-peristaltische bewegingen. Voor mijn Afrikaanse vrienden zoals je kunt zien wel lachen, natuurlijk ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, KwaZulu

Studiereis

Studiereis SLL8

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Out of Africa

24 Maart 2012

Food4Thought

21 Maart 2012

Living in different worlds

18 Maart 2012

History files

16 Maart 2012

Travellersday
Ricardo

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 16324

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Studiereis

Landen bezocht: