Johannesburg Experience - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ricardo Frozen - WaarBenJij.nu Johannesburg Experience - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ricardo Frozen - WaarBenJij.nu

Johannesburg Experience

Door: RicardoFrozen

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

04 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Met de huurauto naar centrum Johannesburg gereden. Het is zondag, dus alles gesloten. Wel een hele grote uitgestrekte markt dwars door het centrum, waar het letterlijk zwart van de mensen ziet. Ik voel me thuis, maar ook bekeken. Over het Joubertpark wat foto's gemaakt. Sla links af en loop richting centrum. Word plots van achteren hard vastgepakt en door 6 man belaagd. Willen mn schoudertas afrukken, door verzet lukt ze dat niet. Grijpen mn zakken leeg en gaan er met wat poen vandoor. Johannesburg is really a bad place for strangers...

  • 04 Maart 2012 - 20:55

    Ellis:

    Goed dat ik je net ff live gesproken heb.
    Don't get your ass kicked again!
    Ik zie dat het morgen bij je gaat regenen Net goed. Ik ziet hier verdorie met een gevoelstemperatuur van -10 :)

  • 04 Maart 2012 - 21:00

    Ellis:

    Goed dat ik je net ff live gesproken heb.
    Don't get your ass kicked again!
    Ik zie dat het morgen bij je gaat regenen Net goed. Ik ziet hier verdorie met een gevoelstemperatuur van -10 :)

  • 04 Maart 2012 - 21:12

    Youp:

    Holy crap... Fijne eerste dagen zo. Hoop dat je snel went aan het straatbeeld en de daarbij behorende (ongewone) signalen. Good luck!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Studiereis

Studiereis SLL8

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2012

Out of Africa

24 Maart 2012

Food4Thought

21 Maart 2012

Living in different worlds

18 Maart 2012

History files

16 Maart 2012

Travellersday
Ricardo

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 16318

Voorgaande reizen:

03 Maart 2012 - 29 Maart 2012

Studiereis

Landen bezocht: